Ćao, koliko koštaš danas?

Gemma Galore • 04.04.2017 • Nema komentara

“Više reklama ne kopira život,  nego život kopira reklamu.” – F. Beigbeder

Režiseri modernih života, prigodnog naziva copywriteri, iz dana u dan mijenjaju sudbine svojih pokusnih kunića, odnosno njihovo stanje na bankovnim računima kao i stanje u njihovim mozgovima ili ti ga psihičkoj svijesti i mentalnom sklopu.

Za one koji ne znaju, copywriteri su ljudi koji pišu slogane za reklame i kampanje i čiji često, basnoslovni honorari dosežu iznose od šest i sedam znamenki. “Jer ti to zaslužuješ”! Zvuči zgodno, izbaciti slogan na tržište i otići si kupiti kuću kraj obale mora, završiti karijeru, otići u mirovinu i jesti morske plodove na djevičanskom, maslinovom ulju!

Ah ne, tu priča ne završava! Kako biti bolji, jači, ljepši…moćniji?

Svaki dan je nova borba i novi boks (čitaj botoks) ring u kojem vladaju brendovi, svaki dan moraš “nokautirati” nekoga drugog i “puknuti mu” životnu šamarčinu ručicom na kojoj sija diskretni Audemars Piguet.

Zvuk iphone-a se oglašava u prepoznatljivom iritantnom ritmu!

- Halo?

- Bili smo vaaaaaniii!

- Iiiiii? Kakav je?

- Aaaa, došao je u starkama i kariranoj crvenoj košulji, puši crveni Marlboro i nosi retro Ray Ban. Ljubili smo se.

- Woow! Koja sretnica si ti!

Razgovor završava. Osoba koja se odazvala pozivu sada zna da je osoba koja je pozivala u opasnim “Mućkama” sa tipom koji je šarmantan, elokventan i načitan. Tip, očito, ima boemske crte ličnosti, hrabar je i jak.

Čita Gogolja i svake druge godine odlazi na Exit.

Stvarno stanje stvari je da The Tip živi od socijalne pomoći u Saveznoj Republici Njemačkoj, preko satelitske antene gleda Hayat-ove zvijezde i uopćeno, slabo ili gotovo nikako ne čita nikakvu literaturu. Osrednje govori Njemački.

Danas, brendovi predstavljaju modernog čovjeka i njhovu vrijednost poistovjećujemo sa crtama ličnosti ljudi, sa njihovim moralnim načelima i društvenim položajem.

“Otkako se udala nosi samo Mareline kostime”!

- Ćao, koliko koštaš danas?

U klubu, u restoranu i diskoteci svi su lijepi i dotjerani. Svi su popeglani i nedostižni. Iphone znači da si tražen, Air Max znači da si moćan i jak. Mnogo si nabildan i drzak. Puder je matiran, sat je lagano labav, odaje nonšalantnost aure.

Kožne narukvice oko ruke za nestabilnog flegmana, muškarca Vagu, a Ralph košulje za uglađenog i dalekog Jarca.

Otkako smo počeli piljiti u diskretne logotipe sunčanih naočara ne gledamo u oči a obojene obrve i brada znak su društvene pripadnosti.

Nove Puma tenisice sa satenskom mašnom, MK torba (nije falš), Masimo Dutti mokasine, nova linija, (Tod’s je za daleki Istok), ručno rađeni novčanik od prevrnute kože, providni aparatić za zube (koji je evidentan na 6 metara), ali  i dalje je “providni”, jer metalni je za siromašne, nokti na dugački špic jer označavaju nerad, kratki nokti su simbol radničkih ruku, na stolu ključevi BMW-a i Dunhill mentol za lepršavi odlazak u noć sa dugonogom brinetom, kosom izvrgnutoj tehnici bayalage, jer ombre i sombre su stvar prošlosti i stvar provincije.

Na nogama “prave” Chanel espadrile, jer ona je kćerka političara, u na usnama Dior plump za punije usnice a na stolu žene pored, Celine “Phantom”, jer je tako čula i jer je tako vidjela i jer tako treba. I jer je žena fudbalera.

Prije kupovine torbe, istu je zvučno glasno iščitavala imenom kao “Celina”, a sada voli “it” stvari.

Ona sanja.

Ona sanja oLa pronoviassatenskoj vjenčanici ispod koje će nositi Agent Provocateur haltere i Tiffany and Co prstenu (dijamant D). Ona sanja o vjenčanju u Four Seasons na Bosforu i kabrioletu Mercedesu u kojem će se odvesti na “Mustafa Kemal Ataturk” aerodrom i avionu koji će krenuti prema Male, Maldivima, na kojima će provesti medeni mjesec. Tamo će piti cijeđeni grejpfrut i tagirati fotke za Instagram: “Happy wifey, happy lifey”! Ona je njegova.

On sanja.

On sanja o Boss-ovom odjelu i Cartier-ovom satu od zmijske kože, jer Rolex je za dječake. On je muškarčina. On sanja o prijemu privatne zabave privatne jahte, usidrene na Karipskom otočju ili luci na Azurnoj. On sanja o razuzdanoj noći u klubu Opium, u Barceloni. Separe je zakupljen i medom izdepilirane, preplanule djevojke odjevene u Versace korsete su tu. Došao je zatamljenim Range-om. Gužva je, ali njegov Moët je ledeno hladan i klima je ugodna. Nakon razuzdane žurke on plovi u zagrljaj sunčanog jutra. Na prozor spušta roletne boje sinoćnjeg šampanjca. Mobitel podešava na silent, jer ovo jutro znači još jednu uvertiru u razuzdanu i divlju noć. On je njihov.

Categories preporuka
Vezani članci

Nema komentara